Het is bijna zomer

Je voelt het aan alles. De zon die al zonnecrème waardig schijnt, de vogels zingen het hoogste lied en de zomerbloeiers staan op uitbarsten. Er hangt een soort spanning in de lucht. En oh wee, als het direct zomer is. De jassen en vesten verdwijnen in de kast, de Hugo wordt koud gezet en het barbecuevoedsel is niet aan te slepen.

Je voelt het aan alles. De zon die al zonnecrème waardig schijnt, de vogels zingen het hoogste lied en de zomerbloeiers staan op uitbarsten. Er hangt een soort spanning in de lucht. En oh wee, als het direct zomer is. De jassen en vesten verdwijnen in de kast, de Hugo wordt koud gezet en het barbecuevoedsel is niet aan te slepen.

En terwijl ik dit typ, kijk ik in de lucht en zie ik een aantal zwaluwen vliegen. Oké, één zwaluw maakt nog geen zomer, maar een aantal....inderdaad ik wil zo graag.

En zo gaat het ook vaak met cadeaus. De spanning wordt opgevoerd. De verjaardag komt er aan, wat zal je krijgen? Eigenlijk werkt het bij mij als personal gift shopper net andersom. De spanning van een cadeau verzinnen voor de klant. Vindt hij het wat? Ja? Yes! Dan natuurlijk het belangrijkste, hoe vindt de ontvanger het? Want met een cadeau geef je een herinnering weg. Een herinnering aan een event dat niet voor niets werd bezocht. Een herinnering aan het bedrijf dat wel degelijk iets voor je kan betekenen. Een herinnering aan een persoon of aan een speciale belevenis. Als dat een mooie herinnering is, heb je het goed gedaan. Als de ontvanger een grote glimlach op het gezicht heeft, is het cadeau geslaagd. Als je je happy voelt door de zomerse temperaturen en de activiteiten die je buiten kunt doen, heeft de zomer haar doel bereikt; warmte en happiness brengen.

Een hele fijne zomer allemaal!

Sonja van Duijnhoven

Naar het overzicht

© 2024  |  RvB Media - Topic Magazines  |  Privacyverklaring