Kies om gekozen te worden!

Imke Adolfs uit Wijchen helpt al meer dan zeven jaar bedrijven met een sterke en unieke positionering van hun bedrijf of merk. Hoe werkt dat precies? Ik ga op de koffie bij Imke.

Imke Adolfs uit Wijchen helpt al meer dan zeven jaar bedrijven met een sterke en unieke positionering van hun bedrijf of merk. Hoe werkt dat precies? Ik ga op de koffie bij Imke.

“Kiezen om gekozen te worden. Dat is waar positioneren om draait. Positioneren, het hebben van een heldere positionering is relevanter dan ooit voor het succes van je bedrijf, je merk. Gezien de vrij volle markt waarin we ons bewegen en het enorme aanbod waar ons publiek mee te maken heeft. Hoe blijf jij de enige speler? Hoe zorg je ervoor dat jij gekozen wordt?’’

Positioneren is het bewust kiezen van welke positie je in de markt en in het hart en koppie van je publiek inneemt ten opzichte van je concullega. De enige positie in jouw speelveld. Het is het nemen van een krachtig besluit in wie je hebt te zijn en vooral ook wie niet. Positioneren kun je zien als een essentieel en waardevol proces voor je bedrijf waarbij jij je merk zo neerzet dat je lievelingspubliek altijd voor jou kiest, je de concurrent achter je laat en een opmerkelijk imago creëert. Een imago waar ze vandaag de dag, over een jaar en over 5 jaar nog over praten. Onvergetelijk dus.

“Als positionering & merkstrateeg ben ik er om je positionering vlijmscherp te krijgen. Een positionering dat zorgt voor meer impact, groei en een kloppend geheel. Mijn kracht is dat ik op basis van mijn ervaring snel de kern van je bedrijf weet te vangen. Die eigenheid gaan we optimaal benutten. Samen kiezen we de positie die niemand anders kiest. Door te verhelderen, richting te geven en samen te brengen. Aansluitend ben ik er voor je om de positionering tastbaar te maken in je interne & externe branding en communicatie voor een optimale merkbeleving. Een beleving voor je klanten en medewerkers. Daar zit impact. Daar zit groei.

Geen losse flodders of ruis maar een kloppend geheel. Een sterke positie. Je bepaalt zelf namelijk hoe je merk ervaren wordt en hoe je in het koppie komt, maar vooral blijft hangen. Dan pas is je positionering scherp en helder!”

IMKE
Antoniusstraat 23, Wijchen
tel:
06-39216060

Naar het overzicht

Remi van Bergen

Over de schrijver

Remi van Bergen

Oprichter RvB Media en uitgever van 6 regionale edities Topic Magazine. Het gezicht van de regio en uw communicatie adviseur voor zichtbaarheid. Allrounder en in het bezit van jarenlange ervaring in de schrijvers- en communicatiewereld, altijd nieuwsgierig naar actualiteiten en bedrijvig in vrijwilligerswerk voor meerdere verenigingen.

Lees meer

© 2024  |  RvB Media - Topic Magazines  |  Privacyverklaring