INLOOPPUNT MALDENSTEIJN VAN EN DOOR BEWONERS
Door een bewonersinitiatief is in mei 2024 het Inlooppunt Maldensteijn geopend. In het Inlooppunt Maldensteijn zijn er op dit moment twee spreekuurmomenten per week: dinsdagmiddag van 14.00-17.00 en donderdagmorgen van 9.00-12.00. De vrijwilligers daar zijn goed opgeleid en hebben verschillende achtergronden en een schat aan levenservaring. Het inlooppunt is laagdrempelig en je kunt er terecht van het drinken van een kop koffie tot het luchten van uw hart of het stellen van uw bewonersvraag.
- Topic Heumen en Mook-Middelaar
- Deel dit artikel
Door een bewonersinitiatief is in mei 2024 het Inlooppunt Maldensteijn geopend. In het Inlooppunt Maldensteijn zijn er op dit moment twee spreekuurmomenten per week: dinsdagmiddag van 14.00-17.00 en donderdagmorgen van 9.00-12.00. De vrijwilligers daar zijn goed opgeleid en hebben verschillende achtergronden en een schat aan levenservaring. Het inlooppunt is laagdrempelig en je kunt er terecht van het drinken van een kop koffie tot het luchten van uw hart of het stellen van uw bewonersvraag.
We bieden hier een luisterend oor aan iedere bewoner uit de gemeente Heumen. We willen ervoor gaan zorgen dat uw bewonersvragen op de juiste plek terechtkomen. Er is zoveel mogelijk op het gebied van voorzieningen, regelingen, vrijwilligersactiviteiten en er bestaan zoveel potjes voor allerlei zaken. Wij willen u als burger van de gemeente Heumen graag de weg wijzen in het woud van de diverse mogelijkheden.
Voorbeelden van vragen uit de praktijk zijn: ‘de woningbouw reageert onvoldoende op mijn klacht’, ‘ik heb het vermoeden dat er sprake is van whatsappfraude’, ‘voor welke regelingen voor minima kom ik in aanmerking’, ‘buitenunit van de warmtepomp van mijn buurman belemmert mijn uitzicht en/of maakt veel lawaai, hoe pak ik het aan’, ‘ik merk in Malden weinig van een inclusieve samenleving’ enzovoort.
Neem de juiste weg en kom binnen bij het Inlooppunt Maldensteijn (1e verdieping). We zijn er voor alle bewoners van de gemeente Heumen. Leg uw idee, vraag, ergernis of tevredenheid aan ons voor zodat wij u kunnen ondersteunen, doorverwijzen of dat we zelf samen op een creatief idee of een mooie oplossing komen.